2008-05-10

en vanlig dag med sol

solig dag med värme. moder jorden kramar med dofter och glädje.
tränat lite och tänker sammanställa träningens ordnig just för World C. där måste man följa gruppens fysiska tillstånd men även sammanställning av folk (erfarna, oerfarna, gamla, nya). och det ser man först på platsen.
därför tänker jag en schema som ska täcka fler nivåer av träning.
samt vad ska man budskapsmässing säga om YOGA, ur YOGA.
vackert, va?
jag njuter.
jag gick och gjorde en pump upp träning där. det gör jag för att höja min styrka vid början men främst att spana ut folk som finns där och vilken erbjudande får de på anläggningen. mina övningar redan skiljer sig tillräckligt och bjuder det jag gillar mest - ett medvetet närvaro via andningen. all fysiskt jobb blir bara hjälpmedel mot spänningar.

Inga kommentarer: