2009-04-07

YOGA på torsdagar vid Buddha Spa!!!

Fint väder och varma Solen lockar ut.
För detta krävs lite rörlighet.

Som ni vet jag har påbörjat eget YOGA pass på MAGNUS LADULÅSGATAN 48– på Buddha Spa (mitt emot Skattehuset).
Varje torsdag kl. 19:00 ca 90 min.

Nu på torsdag – på den kristna Skärtorsdagen – fortsätter jag med YOGA - för att vi alla vet att livet/ljuset fortsätter/övervinner mörkret.

Några har redan föranmält sig.

Gruppen just nu formas. Och gäller först till kvarn…

Ni kan hjälpa mig med att sprida vidare information om YOGA till dem som kanske har behov av och tid för YOGA på torsdagar kl. 19:00 på Södermalm

Antal platser är begränsat.

Ses snart i det sol ljusa tiden med kanske en Solhälsning…

kika gärna på bloggen med de senaste uppdateringar:
http://yogaaum.blogspot.com/

skriv fråga eller kommentar eller skriv in dig som blogföljare -
för att hålla kontakten!!!
hälsning

Inga kommentarer: