2009-04-22

all sysselsättning med barn, familj, karriär, inkluderar YOGA

Ibland är det tråkigt att prata om och om, om YOGA, men den har gjort så mycket positiva saker för mig själv så är jag tvungen att komma ut och berätta för alla.

1) ren fysisk styrka har höjts (läs gårdagens inlägg)
2) mer ut tålighet – både fysiskt och mentalt / andligt
3) lugnet i samband med meditation och avslappning
4) en mjukare kropp, gör mig mjukare med mig själv och med de andra
5) man blir vacker (älskar sig själv) både inifrån och utifrån
6) plus all sysselsättning med barnen, familjen, karriären, med YOGA - inkluderar jag tid med mig själv minst 4-5 gånger i veckan – utan någon annan typ av träning.

Som två barnsmamma - super hög rekommendation till alla typer av YOGA. Jag undervisar den som jag tycker passar bäst efter min 20 års erfarenhet med YOGA.

Kom imorgon på Buddha Spa kl. 19:00 – Magnus Ladulåsgatan 48 – Södermalm – mitt emot Skattehuset. Då kör vi YOGA i 90 min.

Inga kommentarer: