2008-07-29

YOGA YOGA jag älskar dig

Jag är så glad när jag kan dela min kunskap med andra.
När jag kan dela min glädje med andra.
Kungsholmen har en jätte fin Yoga grupp som är verksam nu i snart tre år.
Gruppen gör att klassen höjer tränings nivå.



Grupp har en kraft som multiplicerar sin styrka.

Det finns en Indianskt ordspråk som säger:

Det finns ingen väg men om många börjar gå, blir det en.



tänk på det.
Samma styrka används av munkar, mantra människor alla som ber i gruppen. Gruppen i samma ande multiplicerar styrka inte lineärt utan i fler dimensioner, (matematiskt/geometriskt/utrymmens mångfördubbling) gäller både fysiskt och mentalt.

Jätte fint.
Jag lämnade igår lite information om Döbelnsgatans Yoga pass – som bjuder på fler tillfällen för övningar.

Och snart kommer min information att delas ut via kortet:




Inga kommentarer: