2008-08-19

Worlds Class KUNGSHOLMEN gick över till S.A.T.S.

Lite konstig känsla måste jag säga.
Just den 18 augusti bytte World Class Kungsholmen ägaren och blev S.A.T.S.

Trots lilla kaoset rollade tränings pass framåt. Vissa var inställda p.g.a. ägarbyte. Men jag fick avsluta mina 5 måndagar på Kungsholmen lugnt.

Klassen var fylld med folk som vanligt och jag gjorde ett fint pass.

Jag också nämnde att fortsättningsvis kan samma medlemmar fortsätta på båda håll snarare välja mellan World Class (alla anläggningar – oavsett tidigare avtal om medlemskapet) eller fortsätta på S.A.T.S. Kungsholmen.
I samband med detta nämnde jag att YOGA lektioner som jag leder är på World Class Döbelnsgatan fortsättningsvis tre gånger i vecka hela höst/vinter termin -Med bonus lektioner YOGA INTRO 4 st.

Inga kommentarer: