2009-01-20

vi har statrat med YOGA på torsdagar

jag insåg att jag fortfarande har gammal höstens schema men snart ändrar jag det.
det var ganska många yoga utövare i torsdags.
vi kommer att bygga en ny grupp.

pratat lite med "ledningen" att vi inför nya typer av lektioner/pass. det blir roligare för alla. jag ska inte komma ut med information än - för att det är väldigt viktig för mig.
nya stora idéer är på väg mot realisation. jag blir bara glad.

folk skriver och frågar om nya mattor som jag har beställt. ja, de har jag hemma.
fråga gärna, om ni vill veta mer.

hälsning till nästa torsdag.

just nu på torsdag kommer inte jag att leda passet utan en tjej gäst tränare. hon ska leda passet på engelska. hoppas att det blir roligt med henne.

jag är tillbaka på söndag.

hälsning

Inga kommentarer: